Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Πόλεμος δεν είναι μόνο οι χιλιάδες νεκροί και τραυματίες, οι εκατομμύρια άστεγοι και ψυχικά πληγέντες του πολέμου. Πόλεμο βιώνει καθημερινά κάθε άνθρωπος όταν σε υποτιμούν και δεν αντιδράς, όταν δεν δέχονται την διαφορετικότητά σου, όταν ζεις σε μια κοινωνία που το αύριο είναι αβέβαιο, όταν οι γύρω σου υποφέρουν και δε σου καίγεται καρφί, όταν το κοινό καλό έχει εξελιχθεί σε ατομικό, όταν γυρίζουμε την πλάτη μας στο μέλλον αντί στο παρελθόν, όταν αργοπεθαίνεις χωρίς να το πάρεις είδηση, όταν παρουσιάζουν τα δικά τους λάθη για δικά σου κι εσύ τρως το παραμύθι, όταν βλέπεις μόνο ασπρόμαυρο στη ζωή σου γιατί σου απαγόρευσαν τα χρώματα, όταν εξιδανικεύεις το κάθε τι άδικο επειδή το πιστεύουν πολλοί.

Αυτός ο πόλεμος οφείλεται στο ότι δεν έχουμε ήθος και αρχές άσχετα αν πιστεύουμε ότι τα έχουμε σε υπέρτατο βαθμό. Όταν δεν τους σέβεσαι γιατί είναι άνθρωποι αλλά γιατί έχουν μεγάλο κύρος, όταν οι φίλοι σου είναι μαύρα πουλιά επειδή πιστεύεις ότι οι άλλοι δεν αξίζουν χωρίς να τους έχεις δώσει την ευκαιρία να σου αποδείξουν το αντίθετο, όταν το δώρο σου για τους άλλους είναι ένα μεγάλο κομμάτι απαξίωσης, όταν καθημερινά ρίχνεις στο ρόφημά τους δηλητήριο, όταν μασάς την τροφή που άλλοι μάσησαν για σένα και τους λες κι ευχαριστώ, όταν κάποιοι άνθρωποι είναι ευτυχισμένοι με λίγα κι εσύ φτάνεις στον υπερκαταναλωτισμό, όταν πραγματικά νοιάζεσαι για τους άλλους αλλά μόνο στα λόγια, όταν υπάρχει αδικία προς κάποια συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες ανθρώπων στην παραπάνω απ’όσο πρέπει αυτοεκτίμηση που φτάνει στον εγωισμό, με αποτέλεσμα να πιστεύεις ότι οι άλλοι είναι κατώτεροί σου.


Αριάδνη

κείμενο για το copyleft τευχος #03


4 σχόλια:

  1. οταν ομωσ κανεισ τα παντα για ολουσ και για ολουσ εισαι ενα τιποτα?οταν κανεισ δεν ειναι ευχαριστημενοσ με οτι κανεισ?και επισησ γιατι να σε χτυπανε εκει που πονασ συνεχεια?γιατι να μην σ'αγαπανε γι'αθτο που εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το θεμα πιστευω οτι ειναι να τα βρεις εσυ πρωτα με τον εαυτο σου και μετα με ολους τους αλλους.μετα δυσκολα θα επιτρεπεις τους αλλους να σε επιρεαζουν με οποινδιποτε αρνητικο τροπο.αλλωστε οπως ειπε και ο ραϊχ "εσυ ο ιδιος οδηγεις τον εαυτο σου στην σκλαβια και μονο εσυ ο ιδιος μπορεις να γινεις ο απελευθερωτης του εαυτου σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω εδω κ 5 μηνες...π αυτος π αγαπαω μ κανει ψυχολογικο πολεμο...φερνοτας μια κοπελα στο ιδιο μαγαζι π ειμαι...κ την φιλαει μπροστα μου....κ αυτο με πλιγωνει..εγω μαζι με αυτο τ παιδι ειχα σχεση για 2 χρονια...κ τωρα αυτο ειναι τ ευχαριστω του? εγω τι κανω..? ποσα ακομα θα αντεξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο δικος μου ψυχολογικος πολεμος π προηλθε απο τ αγορι το οποιο αγαπαω ειναι ο εξης: ειμαστε μαζι 6 μηνες και στον 3ο μηνα αρχισε α μου λεει να μην βγαινω εξω επειδη ειναι στρατο και να μην μιλαω με αλλα αγορια να μην λεω με τις φιλες μου βλακιες για να γελαμε να μην κοροιδευω αγορια και αυτο προκαλεσε να μαλωνω με τις παρεες μου και να εχω σοβαρο προβλημα με την οικογενεια μου...αλλα τωρα του ξεκαθαρισα πως εαν δεν δεχτει οτι εχω κ εγω ζωη και οτι πρεπει να την ζησω οπως θελω δεν θα ειμαστε μαζι...και ετσι δεχτηκε επιτελους την αληθεια...αν δω οτι αλλαζει τι να κανω?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή